Saturday, September 17, 2011

Autodesk Maya Crash course 1 - Maya Temple. මායා වලින් දේවස්ථානයක් හදමු part 4



>>> DOWNLOAD VIDEO HERE <<<


ඉහත වීඩියෝව සමග පහත පැහැදිලි කිරීම් බලන්න.
  • ප්‍රොජෙක්ට් එක සේව් කිරීම සදහා: File > Project > New
  • Browse බට්න් එක ක්ලික් කර ප්‍රොජෙක්ට් එක සදහා ෆෝල්ඩරයක් සිලෙක්ට් කරන්න.
  • "Use default" button එක ක්ලික් කර අනෙක් අගයන් සදහා ඩිෆෝල්ට් අගයන් දෙන්න.
  • Click "Accept"
  • Scene එක සේව් කිරීමට: File > Save scene
  • Name: templeBase
  • Click "Save". සීන් එක සේව් වන්නේ Scenes ෆෝල්ඩර් එක තුළයි.
  • දැන් දේවස්ථානය සදහා කණු සාදමු.
  • Create > Polygon primitives > Cube []
  • Edit > Reset
  • Width = 1.75, Height = 0.6, Depth = 1.75
  • Click "Create". දේවස්ථානයේ පාදම මැද Cube එකක් සෑදේවි. මෙය කණුවෙහි පාදමයි.
  • Move tool එක මගින් එය දේවස්ථාන පාදමෙහි මතුපිටට ගෙන එන්න.
  • කණුවේ කද සෑදීමට, Create > Polygon primitives > Cylinder []
  • Edit > Reset
  • Radius = 0.5, Height = 6, Subdivisions around axis = 12
  • Click "Create".
  • සෑදුණු සිලින්ඩරය කණු පාදම මතට ගෙනෙන්න.
  • කණු පාදම සිලෙක්ට් කරන්න.
  • එය ඩුප්ලිකේට් කර කණුවේ ඔළුව සාදමු: Edit > Duplicate []
  • Edit > Reset
  • Translate: 0.0, 6.6, 0.0 (Point 6.6 ක් ඉහළට ගෙනයමු)
  • Scale: 0.8, 1, 0.8
  • Click "Duplicate". කණුව මත ඔළුව සෑදේවි.
  • To Be Continued...

No comments:

Post a Comment